|
|
|
|---|---|
|
hej tenkte fråga om det är samma m3 sholar till bmw e36 för coupe o 4 dörar? hur blir det med m3 backsoilern e36 då för coupe o 4 dörarna? blade | |
|
Nej det är inte samma förar/passagerar stolar på coupe och sedan, Huvudsakligen för att sedanvarianten saknar spaken för att kunna fälla fram sätet! Annars går det väl att få in stolen om den ska vara där permanent, om man ändå river bort baksätet eller något. // MVH Jocke |
|
|
hahah, okej.. Sorry lite språkmissförstånd trodde du syftade på STOLAR... du menar naturligvis KJOLAR... Och angående kjolarna så vet jag inte om de passar rakt av... Och synd att du inte tog dina två frågor i entråd.. För angående din andra fråga så nej, orginal behöver ej limmas de sitter fast med "clips"... // MVH Jocke |
|
|
Det passar! 328: [Avställd] Länk 318: Länk /Jonsson |
|
| Jag har för mig att 4-dörrars kjolar är längre än coupens! finns ju iaf olika för 2 och 4 dörrars att köpa på realcar.se | |
|
Jag har IAF köpt saker från en sedan till min coupe och de passar som handsken. Fram, bak och sidokjolarna, så är de med de :) 328: [Avställd] Länk 318: Länk /Jonsson |
|
|
jaha ok tack för eran svar ; ) blade |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.