|
|
|
|---|---|
|
Skall ner o kolla på tre E65 om ett par dar, vet ej skick o så än, men utan att veta detta, (låtsas att alla är lika fina) vilken skulle ni välja Toledoblå/Cremebeige skinn, brun/beige instrumentpanel/matt träpanel Monacoblå/ Flanellgrå (ljusgrå) skinn, svart panel, blank valnöt. Saphirsvart / Svart naska läder / blank valnöt Snyggast, lättast o sälja om 3-5 år ?? | |
|
Svart/svart som etta och blå/grå på andra plats, personligen har jag svårt för beige eller brun klädsel om den inte är extremt ljus typ Champagner, men allra viktigast är skicket så jag tror det ger sig vilken det blir. Lycka till! Stephan |
|
| Skulle leta upp en titangråmet. med svart klädsel o soft-close..... | |
|
Monacoblå med grå inredning låter spännande! Dessutom är den färgen så mörk att både de som gillar blått och de som gillar svart kan tänkas vara intresserade den dagen den skall säljas. ---- BMW CS #6212 I väntan på min nya ögonsten - E61 530iaM Silvergrå |
|
| Toledoblå/Cremebeige skinn, brun/beige instrumentpanel/matt träpanel hade jag satsat på helt klart snyggast och lyxbilar ska ha ljus inredning :D | |
|
Tack för att det kom in lite svar till slut, nu har magkänslan fått avgöra. Den svarta med svart skinn var/är en fantasktiskt fin bil, bra utrustad, sportratt, komfortstolar, softclose, i-drive+ skärm i baksäte, adaptive drive m.m, (står hos BMW i Augsburg) men nej, Monaco + grå lät fint men tilltalade mig inte alls, så BMW_Jerry, du har god smak. Tack för visat intresse. Och clara- det är en fin kombination, absolut, hehe. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.