|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har en fråga: när min bil har varit avstängd så börjar alltid cd i början av låten inte där man va senast. Hur gör era bilar?? Jag har haft ett antal bilar men har aldrig varit med om detta. Kör försiktigt så att du inte skadar någon! (eller din BMW) | |
|
Glömde att skriva att det är en 663 Professional. Det här retar mig, det ska inte vara så på en så pass fin bil som BMW är eller? Kör försiktigt så att du inte skadar någon! (eller din BMW) |
|
|
Informationen som vilken låt som spelades sist och var i låten man stängde av sparas i nyckeln... så om du använder samma nyckel hela tiden och stereon tappar minnet så är något fel. ___ 750-bloggen: Länk |
|
|
Kan det beropå att jag har komfort access och att jag låter nyckelen va kvar i fickan? Kör försiktigt så att du inte skadar någon! (eller din BMW) |
|
|
Hur det är på bilar med comfort access har jag faktiskt ingen aning om. Men på vanliga bilar så sparas info om Strereo, AC mm i nyckeln, så var det redan på E39. Min gissning är att det finns ett separat minne där sådant sparas om man har comfort Access ___ 750-bloggen: Länk |
|
|
Är det ingen som har en e9x som vet om det ska vara så här eller om det är fel på min cd??? Tack på för hand. Kör försiktigt så att du inte skadar någon! (eller din BMW) |
|
|
Hej! Pappa hade samma problem i sin 530d (E60 dock). Bilen blev omprogramerad på BMW verkstaden vilket tog en månad och när han fick tillbaka den då funkade inte el-hissarna eller automatiken i fläkten SÅ blev helt ny databox från tyskland.... Men lämna in den! |
|
|
Tack så mycket Booven jag åker in på måndag! Kör försiktigt så att du inte skadar någon! (eller din BMW) |
|
| väcker liv i denna gamla tråd!!! hur gick det ? | |
|
Pileman kom inte tillbaka från BMW-verkstaden på flera år efter att han besökt den 2007-01-08. Den ena felkoden ledde till den andra under flera års tid, vilket till slut ledde till att Pileman blev omprogramerad och belyst med en sk Neuralyzer. Idag lever Pileman en lungt förortsliv och kör en Volvo 245DL av 1977 årsmodell, långt ifrån felkoder och ickefungerande beg bilar av Bayerskt ursprung. EB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.