|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att byta till 06, vad tror ni värdeminskningen blir på 3 år? läder ,panoramatak,m-sportpk, drag.läder. 1500 mil 460.000 vad tror ni om priset? | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
jag är lite kluven, tidigare trodde jag sena X5:or skulle falla som stenar, men nu när den nya blir svinäckeldyr så borde inte X5 falla alltför mycket. däremot är väl inte 3,0:an den mest eftertraktade i andra hand, när den är 3 år gammal kostar en 4,4 nästan lika lite och då köper många hellre den. För att försöka svara på din fråga så tror jag den faller till halva nypriset på 3 år. nypriset på den bilen låg väl runt 550', så under 300' tror jag alldeles säkert den landar. lite beroende på miltal och hur du sköter den. det stämmer rätt väl om du kollar priserna på -03:orna idag. säkert ingen exakt gissning, men kanske bättre än inget? mvh Johan |
|
Hej Johan, Tack för svaret. |
|
|
Avsaknad av Navi samt en del annan utr tror jag gör den rätt svårsåld. Du har ett duktigt värdetapp bara upp till dig om du vill ta det. Satsa på en diesel så har du säkrare andrahandsvärde kan jag garantera. Lycka till Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.