|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Skönt att man inte besöker ett Volvoforum varje dag. ;) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ajajaj! Måste ha gjort ordentligt ont! Ser ut som om Skylinen var gjord av plast och staniolfolie!! Usch! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
killen var faktiskt med i tidningen idag, med skrapsår i ansiktet och läkande ben. Han var mest glad att han hade överlevt smällen, och verkade inte bry sig alltför mycket om bilen. Kolla på www.vlt.se där det säkert finns en länk till artikeln. Lite underligt att det står att han var på väg från regbes, jag såg som sagt bilen där men kan inte minnas att han var med. däremot var hans pappa med på regbes, men han var inte med vid smällen?.felciterat eller medveten historieförvanskning? oavsett så lär han inte få ut en krona, däremot kanske han får behålla körkortet.... mvh Johan |
|
Länk *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
| "Den sex meter långa bilen..." o_O | |
|
,,jag har inte riktigt koll på vart killen körde av, men att ligga i 60km/h och köra av väggen och linda bilen runt en tall,,,,, självklart är det mycket massa/vikt i rörelse, men räcker det för att linda bilen runt tallen? ,,jag är lite skeptisk till att han höll den hastigheten. Och så kan man undrar hur man kan köpa en Skyline till en 18-åring, OCH köra när det är snorhalt med sommardäck. Hur som hellst är det ju skönt att killen klarade sig så bra, som han själv säger- Han har fått en andra chans. Jag skulle aldrig tro att det har vart någon överlevande i det bilvraket. Och man hoppas han kan få ihop lite pengar av att sälja bilen i delar, annars så svider det ju en hel del att smälla 100´000kr så där. |
|
|
har du riktbänk? missa då inte detta tillfälle.... Länk vinterfix för den händige ;P |
|
|
Dra åt fanders vilken krock! Killen hade verkligen tur i oturen. Undrar hur trädet mår. Mvh Mikael |
|
|
Bilen var inte helförsäkrad så några pengar får han inte ut. Man ska sikta på att vara bra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.