|
|
|
|---|---|
|
Writeup: Länk Pris: Länk | |
| 624 hk eller?...Mycket pengar! | |
| låter väldigt dyrt... snygg bil var det i alla fall.. inividualfärg eller?? | |
|
600.000 + bilen som sådan... Visserligen ger Dinan garantier men ändå. Men har man gott om stålar så kanske. |
|
kilroy |
Mycket pengar men troligtvis blir resultatet helt häpnadsväckande. Som vanligt garanterar Dinan att resultatet blir helt igenom proffsigt. Ingen som vill köpa en Dinan S2 M5...? Mvh kilroy "Med ett hyfsat järnrör kan man slå världen med häpnad" |
|
kilroy: Varför ska du sälja den? Hade den kompressor? mvh |
|
|
bmw_jerry färgen heter 894 Chiarettorot,pearlmetrallic färgen är inte individual,men kom inte förrän modellår 2002 |
|
kilroy |
rob_t_j72* Nej, jag skall inte sälja min Dinan S2...än. Mitt konsultuppdrag i Tyskland (inom bl a EU och några stora svenska företag verksamma i Tyskland) avslutas i slutet på april...och då försöker jag sälja bilen till någon tysk spekulant i första hand. Mvh kilroy "Med ett hyfsat järnrör kan man slå världen med häpnad" |
Lindeberg |
Hade varit kul att se den i de här racen 50-250km/h...:D |
| Har ni sett RYAN DUNN från jack ass x5 4.4i dinan??? Dom har trimmat den och bygt om den till enbart bakhjulsdrift. Han är verkligen bmw narkoman. Han har ett garage fullt med olika bmw som han bygger om, trimmar osv. Sen kör han som en galning tills han smäller med bilen och sen börjar han med nästa enligt honom. Helt tokig. Såg en dokumentär... | |
|
11,92 på kvartsmilen :S Länk |
|
|
Sorry, fel länk: Länk |
|
| Finns en kille här i skåne osm har nått samarbete med nått danskt företag. Snackade lite med han och fixade upp M5an till 600hk med dubbla kompressorer för 115´danska | |
| utan massa byte av delar p åresten av bilen då såklart.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.