|
|
|
|---|---|
|
Tjena grabbar! Problem igen:) Idag förlorade jag kampen på motorvägen mot en VW Tuoreg! Vid ca 150 på femman slutade plötsligt greppet. Varvnålen rusade iväg mot varvstoppet. Är totalt OUT på kopplingar vilka delar behöver jag? Tänkte nämligen beställa delar och ha en mek att fixa det. Ska väl inte vara raketteknik. På t.ex REALOEM, kan man kolla delarna. Ska försöka länka direkt, Länk Tack på förhand! | |
| Hände mig samma sak,fast jag fick pisk av en 328e36 kan du tänka dig vad ägaren av e36an va glad.Du behöver en kopplingsats har för mig att den kostade 3000kr på bmw,och bytet skulle de ha 9000kr.Det var för 2 år sen dagens priser vet jag inte | |
|
Kanske en uppgradering är på plats? |
|
|
Nja, kopplingen har fungerat bra för mig i ca 5000mil, har knappast bilen i 5000mil till:). Så kopplingen kostar kring 3000kr? Trodde den skulle vara dyrare. |
|
|
Finns ganska fina B10V8S på marknaden :) |
|
|
A.G: :) Håller på att falla från stolen:) Håller med om det du säger. Men gillar ändå min bil. Tur så var kopplingen endast 430e. + Jobb, men får det bytt för en spottstyver. |
|
|
I Estland? Om inte där är servicen billig till BMW. Stephan |
|
| I estland:) Dit skulle jag nog aldrig föra min bil. | |
|
Bil till Estland? Då behövs bara enkelbiljett med bilen.... |
|
| Moi, moi. Litet sent ute men...I min f.d. BMW ('01 530 "Kimi" = Kompressor Intercooler M-Sport Injection) så brände jag - surprise - också kopplingen. Beställde ny från G-Power i Tysklan (Evo 2). Hemskt nöjd med den, höll bättre utan att man för den skull måste ha superstarka ben. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.