|
|
|
|---|---|
|
Har nu fått tid för byte av baklucka och huv på min e46:a (garanti). Det gick smärtfritt och snabbt. Dem tog kort på det och bad mig boka tid på deras plåtverkstad. Nu så skall jag lämna in bilen i februari och den kan bli borta i upp till en vecka. Får jag ut en lånebil av BMW? Mvh: Jimmy | |
| Gällande lånebilen är det nog mer ändamålsenligt att fråga BMW... | |
|
är det någon som hamnat i samma sits? skulle vilja veta innan jag ringer och pratar med BMW. Mvh |
|
|
Min hade dom inne en dag för samma sak. Be dom korta tiden! Ingen lånebil blev det för mig... Frågade inte.. Lämnade bilen innan jobbet hämtade den på väg hem. "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
min vart fixad på 3dagar och då la jag även igen bmw märkena.. bmw lämnar ju bort grejorna på lack så är ju dom det hänger på hur snabba dom är för mina grejor kom grundlackade bara.. |
|
|
ja, det skulle igentligen inte ta så lång tid, men nu har jag fått ett litet lacksläpp på hö. framskärm som dom skulle "bättra" (lacka om) så därför skulle det ta längre tid. Ni som haft eran inne, hur vart färgmatchningen? Blev ni nöjda? mvh. |
|
| Hej, jag hade min inne och fick nya dörrar och ny bagagelucka. Det blev bra men dörrarna ser lite mörkare ut än resten av bilen. Men jag har pratat med lackare jag känner och dem säger att det möts med tiden. Min e Titansilvermetallic | |
|
Jag åkte själv till lackverkstaden (blev ombedd av M-bilar att göra detta) för att ta ett lackprov. Jag fick själv vara med och bestämma vilken av lackproverna som överrensstämde med min bil. Efter det så lackades huv och lucka innan jag lämnade bilen på avtalad tid till M-bilar. Jag var utan bilen en dag. Någon lånebil fick jag inte, men jag frågade förvisso inte om det. Jag är 100% nöjd med bytet av huven och bakluckan. /Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.