|
|
|
|---|---|
|
Länk Kolla in mina BMW / fd BMW i galleriet, kanske du äger eller har ägt nån av dem? Hör av dej med powerpost eller email om du känner igen nån bil :-) | |
|
Herrejösses människa vad många bimmers du har haft :D Man ska sikta på att vara bra! |
|
| Hahaha... Det har blivit ett gäng, vissa undrar man varför man köpte, vissa varför man sålde. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det ser ut som om 5 serien ligger dig extra varmt om hjärtat i vilket fall! ;-) MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
| Ja E34 speciellt :-D | |
|
Vadå E34 älskare?? :) Respect! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Fast just nu är jag extremt sugen på en E28.... Speciellt om man kollar på bilar som i denna länken: Länk Men i morrn kan det va en 02:a eller en E30 eller.... |
|
| Den vita med guld-bbs:en mmmmm.... missa inte den! | |
|
Kolla in denna E28, synd att man inte har 150000 över! Vilken grym banträff bil det skulle kunna bli. Och vilket grymt skick för en 20 år gammal bil. Länk |
|
|
Mmm, riktigt läcker! Finns en m5 i börsen också! Länk Nån som vet vad kulören heter? |
|
|
Kika på övriga bilar hos handlaren, denna E12 520-79... Länk Vilket ex! Stephan |
|
| Farsan hade en 520 E12 när jag var liten =) | |
| Woh! vilken E12:a! Fanns en snygg gråmet e12a på blocket också nyss. En lågmilad 518 tror jag de va | |
|
Det finns en jättefin e12 520 -73 i senaste Classic Motor (dock ej till salu). Kolla in den! mvh Fredrik |
|
| Då blir det till att köpa classic då:-) | |
| 635CSI: Fan, va läcker den den E12:an är..... | |
| 1500 mil på en e12 var inte dåligt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.