AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
762

330 xiAT -01 - Vad tror panelen?

Hej!

Har hamnat i bilbytartankar igen...E39:an ska bort till förmån för något lite mindre, då kravet på plats för barnvagn inte finns längre!
Har hittat denna: Länk , som jag tycker verkar lite småintressant.
Har ju inte sett bilen själv - den står i Stockholm och jag finns i Göteborg, den uppfyller dock i stort sett de kriterier jag satt upp, även om skinnet har en skum färg:-) Tror inte att den har xenon-ljus, heller.
Min rygg föredrar "vanliga" stolar framför sport-dito, så det är inget minus för min del, steptroniclådan är åxå ett grundkrav...priset känns dessutom rätt OK.
Någon som haft med denna firma att göra?
Nån kanske rentav har varit o kollat på den?
Tacksam för lite input innan kontakt tas med firman!!!

/Magnus

Min E24: Länk
Ny länk: Länk .
Den gamla har tydligen trillat bort?!

/Magnus

Ingen?
Länken överst funkar igen! Länk
Tyvärr ville han inte, av ngn anledning, befatta sig med importbilar i inbyte.
Det e ju lite trist...

/Magnus

JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
tror det finns en till tråd om samma bil. det är verkligen kalasbilligt för en iAXT, den borde i mina ögon kosta 15 lappar till. anledningen är säkert färgkombinationen, topasblå med rött skinn! ett tips är att den knappast blir lättsåld i andra hand. tror faktiskt det lönar sig att byta inredning.

jag kan tänkas känna till en annan 330iAXT -01 som är till salu, import, som har navi och lite annat, i mkt fint skick. skicka powerpost om du vill ha en mailadress till ägaren.

mvh Johan
Ägarhistoriken känns trevlig: två 60-åriga damer, skicket ser bra ut på bilderna, priset verkar skäligt... Kan vara ett klockrent köp, men kolla upp bilen ordentligt innan du ev. slår till.
Ja, att priset är rätt tror jag nog...
Det är ju inredningen som rör till det lite....påminner mig om en gammal Amazon jag hade en gång i tiden:-)
Ska lägga ut min E39:a nu, då ingen av handlarna med intressanta bilar (det står en i Töreboda åxå) verkar vara intresserade av inbyte...
Tack för åsikterna i alla fall!

/Magnus

Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Om bilen varit svart så hade det matchat klädseln perfekt.
Rött o topasblått nja vettesjutton om det skulle kännas bra.
Som Johan säger man skulle byta inredningen. Lycka till.

///MVH Hasso
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.