|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har hamnat i bilbytartankar igen...E39:an ska bort till förmån för något lite mindre, då kravet på plats för barnvagn inte finns längre! Har hittat denna: Länk , som jag tycker verkar lite småintressant. Har ju inte sett bilen själv - den står i Stockholm och jag finns i Göteborg, den uppfyller dock i stort sett de kriterier jag satt upp, även om skinnet har en skum färg:-) Tror inte att den har xenon-ljus, heller. Min rygg föredrar "vanliga" stolar framför sport-dito, så det är inget minus för min del, steptroniclådan är åxå ett grundkrav...priset känns dessutom rätt OK. Någon som haft med denna firma att göra? Nån kanske rentav har varit o kollat på den? Tacksam för lite input innan kontakt tas med firman!!! /Magnus Min E24: Länk | |
|
Ny länk: Länk . Den gamla har tydligen trillat bort?! /Magnus Min E24: Länk |
|
|
Ingen? Länken överst funkar igen! Länk Tyvärr ville han inte, av ngn anledning, befatta sig med importbilar i inbyte. Det e ju lite trist... /Magnus Min E24: Länk |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
tror det finns en till tråd om samma bil. det är verkligen kalasbilligt för en iAXT, den borde i mina ögon kosta 15 lappar till. anledningen är säkert färgkombinationen, topasblå med rött skinn! ett tips är att den knappast blir lättsåld i andra hand. tror faktiskt det lönar sig att byta inredning. jag kan tänkas känna till en annan 330iAXT -01 som är till salu, import, som har navi och lite annat, i mkt fint skick. skicka powerpost om du vill ha en mailadress till ägaren. mvh Johan |
| Ägarhistoriken känns trevlig: två 60-åriga damer, skicket ser bra ut på bilderna, priset verkar skäligt... Kan vara ett klockrent köp, men kolla upp bilen ordentligt innan du ev. slår till. | |
|
Ja, att priset är rätt tror jag nog... Det är ju inredningen som rör till det lite....påminner mig om en gammal Amazon jag hade en gång i tiden:-) Ska lägga ut min E39:a nu, då ingen av handlarna med intressanta bilar (det står en i Töreboda åxå) verkar vara intresserade av inbyte... Tack för åsikterna i alla fall! /Magnus Min E24: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Om bilen varit svart så hade det matchat klädseln perfekt. Rött o topasblått nja vettesjutton om det skulle kännas bra. Som Johan säger man skulle byta inredningen. Lycka till. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.