|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, har beställt en äkta alcantara ratt till min 535, jag har fått veta att denna typ endast satt i e30 M3 EVO? stämmer det, eller kunde man hitta den i fler modeller? säljaren påstod att endast 600ex var tillverkade av ratten (vet att de bara fanns 600ex av evon) //Simon | |
|
E34 M5 Winkelhock har mockaklädd original M technik II ratt. //Schnitzer |
|
|
Aha, bra att veta, visst var de modellen med bla. röda bälten? //Simon |
|
|
Stämmer bra det! //Schnitzer |
|
|
Hur mycket fick du betala för ratten? Har själv haft funderingar på att skaffa en sån. |
|
| ca 3000:- om den nu kommer, märkte idag att försäljaren avregistrerat sig på ebay :P fast han hade 100% i betyg så de borde komma hoppas jag | |
|
3000 kr är grymt billigt! Bara att slå till direkt om det är äkta vara. Den var inte ny va? Om den är från E30 M3 så är den väl lite mindre än M5:ans? De vanliga skinnrattarna är det i alla fall. //Schnitzer |
|
|
Jo nog tror ja de är äkta vara (hoppas jag), han sålde bara lite mer unika bmw prylar. Han lovade att den var som ny. Jag tror det är samma ratt som M5ans i grund och botten, men annan beklädnad runt om. De är mindre än originalrattarna. Denna ratt samt m5ans är 370mm om ja minns rätt, synd att ja inte har någonstans att posta bild på den. |
|
|
På BMW kostar en ny M3 E30 sport evo ratt ca 2650:- (prisuppgiften är från 2004). Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret www.m3e30.se |
|
|
Såg nu när kan kollade lite närmare att det priset som jag skrev ovan inte var för en komplett ratt. I det priset saknas centrumet på ratten, tror centrumet kostar ca 400-500:-. Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret www.m3e30.se |
|
|
Men vafan, haha, kanske man borde kolla på bmw först ;) Men kan de stämma, vanliga M-ratten ska ju visst kosta 3-4tusen ny på bmw? |
|
|
Vill minnas att jag har hört att M5 E34 Winkelhock-ratten går lös på närmare 7000 kr. Dock vet jag inte var jag har hört det så det behöver inte stämma. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.