|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är på jakt efter en E34 m5. Är det någon som har varit och tittat på någon av dessa? Länk Länk Länk Länk | |
|
Länk nr 1 står på samma parkering som min bil! Har mest bara gått förbi o observerat att de va en m5:a iaf ser ju inte kanon fin ut, är avställd oxå!! |
|
| Länk Denna kan du skippa på en gång enligt mig. | |
|
som snajdaren sa. Den bilen är nog inte så mkt att titta på. fast det är klart. vad är du ute efter? Sen Nr1 och 2 såg ju inte så tokiga ut. även om dom kan vara lite repiga eller så. men för dom pengarna får man ju se lite mellan fingrarna tycker jag. Är man ute efter ett fint orginal ex så får man ju söka betydligt högra i pris. |
|
|
Ja inte lär man få mycket för lite fickpengar. Får nog gå upp mot 70K om det ska vara någorlunda bra. Dock finns det inte så fina exemplar i Sverige. //Schnitzer |
|
| Titta på så många bilar du kan, det finns väldigt många som e risiga och aldeles för högt prissatta. Tittade på en hel hög innan jag hittade min och skicket var helt underbart jämfört med alla andra rishögar, och dessutom till samma pris. Du bör nog ligga runt 65-75 tusen för att hitta nått vettigt om du inte är beredd att renovera på ett eller annat sätt. | |
|
Den översta hade en p-bot i morse :p |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.