|
|
|
|---|---|
|
Finns i Belgien.Om man klickar på firmans övriga auktioner,så har dom också en fin 850 och en B10 Touring. Synd bara att bilderna är så mörka. Länk | |
| Tyckte nog att priset var lite galet...Visst var den välputsad på utsidan men läderet var mer slitet än på min -87 som gått nästan det dubbla iof en 750 men ändå... | |
|
Mkt snygg på utsidan, men inredningen såg ut att ha lite dålig puts, eller kanske bilderna som ljuger BMW CS #5139 |
|
|
Dyyyyr |
|
|
En annan dyyyyr 750 E32: Länk |
|
|
På tal om dyra 750i E32, här kommer ännu en: Länk Dessutom verkar den ha "lilla" färddatorn, vad jag vet hade alla 750i E32 den stora som std utrustning BMW CS #5139 |
|
| nu står det att det är en 730i=) | |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Oj vilka priser. Ja, alla kan ju begära såklart. Såg att den svarta 750iL hade automatisk avbländbar spegel - fanns det till E32? Tycker den funktionen är kanon. Är det bara att byta spegeln? |
|
Det ska gå att eftermontera automatiskt avbländande backspegel på E32, åtminstone enligt vad jag förstått av killarna på ett tyskt 7-serieforum. Kolla på www.7-forum.de/forum |
|
| Maverick: Jag har autoavbländningsbackspegel på min 735 -91 så nog finns det. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.