|
|
|
|---|---|
Decibel |
Har kört fast, försöker få tag i vanliga stötdämpare till 750, e32, är det "samma" infästning och längder från t.ex. 735 utan EDC ? Eller några konkreta märkes/modelltips på dämpare (ej EDC) ? --- Bilstereogalningen NO:1 |
|
Antar att de med nivåregleringen som inte håller tätt. Jag beställde gasdämpare från Motornord, ingen skillnad alls, samma som till 740 tex. Men det gick inte att ta samma fjädrar, för då vart det i mitt tycke lite lågt bak. Det var Bilstein som jag slängde på då. |
|
Decibel |
Min EDC är redan pluggad och de sitter nå kinakrafs junk där nu (vanliga), tänkte byta dom mot andra. Har redan nya fjädrar som ligger och väntar, tänkte ta allt samtidigt. Får gå ner på Motornord o surra lite då, har dom några gator nedåt, tack för tipset! --- Bilstereogalningen NO:1 |
|
Jag har bara nivåreglering, inte EDC, men jag ska köpa följande framdämpare till sommaren då framdämparna är slut. Länk |
|
| Kanske Hasse till o med kommer ihåg sitt letande efter passande fjädrar till min. Gick några sändningar innan det vart bra. Bilen i sig vart väldigt bra med Bilstein dämparna. Jag väntade mig att det skulle vara stor skillnad, men en repa på krokig väg visade att de var mycket bra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.