|
|
|
|---|---|
| Börjar bli dags att inhandla en komplett ny framvagn till M5:an pga ett glapp (lika bra o byta ALLT). En ny framvagn inkl samtliga styrleder hamnar väl på en ca 15-16" gissningsvis (skall ej byta dämpare eller dess lagring, ej hjullager). Eftersom BMW-CS i samarbet med BMW-handlare brukar ibland ha 20% rabatt på reservdelar undrar jag om någon vet när nästa kampanj dyker upp o var? Förra året had BMW Solna tillsammans med CS en sådan kampanj i mars, hoppas de har det i år oxå...20% på 15" är ju 3" och det är ju en hel del... | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Skulle tro att det blir Mars-April! Till våren hur somhelst. MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
Någon som vet ngt mer om detta? *BAWORAK* |
|
Paap Reeder |
... kom med på 08-sektionens årsmöte så får du säkert svar. Live dessutom. Lördag 27 jan kl 11:30 ... var? Gå in på hemsidan och kolla ... he,he! MVH /// Paap R |
|
Just det, jag åker 52 mil enkel resa för att vara med på ett möte där jag får reda på att "happeningen" är en månad senare?! ///Micke Min cabrio Länk |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Micke! Om du tänkte vara med i Solna när CS rabatten inträffar,måste du nog handla en hel del om det ska löna sig för dig! I sådant fall kan du kolla in BMWCS hemsida efter årsmötet varit,för mer information om när det sker ....om nu detta förtäljes där! Stockholms sektionens årsmöte hålls hos Bilcentralen i Segeltorp 27/Jan! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
Rabattveckan är 5 till 10 mars på BMW i Solna i samband med att BMW CS har sitt årsmöte lördagen den 10 mars. Hälsningar Göran |
|
|
Att det ska löna sig totalt sett är inte grejen, utan mer att man åker till fjollträsk och träffar vänner PLUS att man handlar till bra pris. ///Micke Min cabrio Länk |
|
"Fjollträsk" hahaha! =) Aldrig hört förr! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
Micke; Segeltorp fjollträsk?? Vad menar du?? Vad har du råkat ut för? Stephan |
|
|
Ni vill inte veta. :) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
... och när du ändå kommit till fjollträsk, varför inte passa på att delta på årsmötet?? Hålls tvärs över gatan från BMW. Brukar kunna bli en spontan, gemensam middag efteråt. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Den helgen jobbar tyvärr jag annars hade det varit riktigt intressant. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Vänta nu, sitter och kollar... Paap Reeder skriver att årsmötet är den 27/1 och Göran Benjamin att det är den 10/3. Vad gäller? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Skillnad mellan 08-sektion och "moderklubben" kanske? *BAWORAK* |
|
|
Ett förtydligande är på plats. Stockholmssektionen av BMW CS har årsmöte lördagen den 27 januari på Bilcentralen i Segeltorp. BMW Club Schweden (moderklubben) har årsmöte den 10 mars på Greven och Betjänten, mitt emot BMW i Solna. Hälsningar Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.