AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.017

Vilket/vilka paket måste man ha?

Har bestämt mig för en BMW och ju mer jag läser och letar desto mer vilse blir jag.
Är på jakt efter en 320 02-03, ska lämna modell öppet ett tag till. Alla tre är snygg, några mer praktisk än andra. Men det lutar åt en facelift 320 -02:a.

Min fråga är dock vad ingår i dom olika paketen, finns det någon site där man kan titta på den bestämda modellen vad som ingick då dom kom? komfortpkt, m-pkt, sport...
Inte ett svar som du söker men de flesta svensksålda har komfortpaket: Multiratt, farthållare, cd, klimatanläggning och regnsensor. Det ingick mer säkert och kanske något som jag skrev var standard.

Lifestyle eller pluspaketet har sportstolar och elhissar bak. Det ingick säkert mer.

M-paketet har kjolar, speciella lacker, xenonljus och M fälgar. Det innehåller mer.

En bil med sportstolar skulle jag satsa på.

Projektmannen
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Sportpaketet var lätt att förväxla med M-sportpaketet, men var väldigt annorlunda. Där M-sport handalde om exteriör så var sportpaketet fokuserat på interiören; Sportstolar med delläder, sportratt, xenon, regnsensor...

----
BMW CS #6212
I väntan på min nya ögonsten - E61 530iaM Silvergrå
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
.. och sportfjädring! Alltid e de nått man glömmer...

----
BMW CS #6212
I väntan på min nya ögonsten - E61 530iaM Silvergrå
Tack... eftersom jag har bestämt mig för att sportstolar i delläder och multiratt är ett måste så borde detta betyda att komfortpkt och ett sportpkt är det man ska ha...xenon hade varit trevligt oxå.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.