|
|
|
|---|---|
|
Har bestämt mig för en BMW och ju mer jag läser och letar desto mer vilse blir jag. Är på jakt efter en 320 02-03, ska lämna modell öppet ett tag till. Alla tre är snygg, några mer praktisk än andra. Men det lutar åt en facelift 320 -02:a. Min fråga är dock vad ingår i dom olika paketen, finns det någon site där man kan titta på den bestämda modellen vad som ingick då dom kom? komfortpkt, m-pkt, sport... | |
|
Inte ett svar som du söker men de flesta svensksålda har komfortpaket: Multiratt, farthållare, cd, klimatanläggning och regnsensor. Det ingick mer säkert och kanske något som jag skrev var standard. Lifestyle eller pluspaketet har sportstolar och elhissar bak. Det ingick säkert mer. M-paketet har kjolar, speciella lacker, xenonljus och M fälgar. Det innehåller mer. En bil med sportstolar skulle jag satsa på. Projektmannen |
|
|
Sportpaketet var lätt att förväxla med M-sportpaketet, men var väldigt annorlunda. Där M-sport handalde om exteriör så var sportpaketet fokuserat på interiören; Sportstolar med delläder, sportratt, xenon, regnsensor... ---- BMW CS #6212 I väntan på min nya ögonsten - E61 530iaM Silvergrå |
|
|
.. och sportfjädring! Alltid e de nått man glömmer... ---- BMW CS #6212 I väntan på min nya ögonsten - E61 530iaM Silvergrå |
|
| Tack... eftersom jag har bestämt mig för att sportstolar i delläder och multiratt är ett måste så borde detta betyda att komfortpkt och ett sportpkt är det man ska ha...xenon hade varit trevligt oxå. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.