|
|
|
|---|---|
|
Hei!Lurer på Hva det vil koste\pris på bmw e30 pick up.Ferdig ombyggd.så en på galleriet som var tøff.Har noen link til noen som skal selge hør av dere.evt bilder? Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! | |
|
Ingen i sverige som har en slik tilsalgs? Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! |
|
|
Er det noen som har bygge bilder av bmw e30 pickup? Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! |
|
| Finns eller fanns en E30 pickup på Blocket för inte länge sedan. | |
|
Det skal jeg sjekke ut.Tusen takk :-) Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! |
|
|
Har du noen peiling hvor i sverige den var? Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! |
|
|
Fant denne Länk Men var e30 jeg var på jakt etter.Men bare gi meg tips om noen ser eller vet om bmw e30 pickup. Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! |
|
|
:-) :-) fant den nå !!!!!!! :-) Länk Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! |
|
| Haha! Priserna på a-traktorer är ju helt sjuka. Lycka till med att få en 318 som gör 30 såld för 29 000, som desseutom är söndersågad men en ful plåtlåda bak. | |
| Det var inte den jag tänkte på, kollade nu och den finns inte kvar. Var en 320-325 "lite små fix" ca 17kkr | |
|
Annars kan man ju höra med Janne (AutoPower) vem han sålde sin pickup till. Som det ser ut är det ingen efter den ägaren som haft den. Länk Behöver ju inte vara omöjligt att få till en affär även om bilen inte är till salu. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Annars kan man ju höra med Janne (AutoPower) vem han sålde sin pickup till. Som det ser ut är det ingen efter den ägaren som haft den. [LÄNK] Behöver ju inte vara omöjligt att få till en affär även om bilen inte är till salu. ///BMW - Was sonst! Var akurat denne bmw e30 pickup jeg tenkte på :-) Takker for alle svar :-):-) Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! |
|
|
Jeg fikk en POWERPOST av en som heter glenn. noen som kjenner en som heter det og har en bmw e30pickup. Her er kopi av posten jeg fikk av ham ---------------------------------------------------------------------------------------- Hejsan! Jag hade tidigare en bmw e30 ombyggd till pickup till salu för ett tag sedan, men fick alldrig något bra bud. I vilken prisklass har du tänkt dig för en pickup? Vem vet den kanske kan bli till salu igen... Hälsningar Glenn Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! |
|
|
Om det är en gul så var jag ev spekulant på den till jag hörde besprotokollet.Jag har säkert nån bild kvar. Mvh/Micke |
|
|
Hadde du giddet å sende meg bilder?????? Her er min e-post adr. torshammern@yahoo.no Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! |
|
|
------------------------------------ torshammern@yahoo.no ---------------------------------- Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! |
|
|
Hva er besprotokollet Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! |
|
|
Kolla email. Mvh/Micke |
|
|
Der var det bilde ja :-) Tusen hjertelig takk. Vh Ronny Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! |
|
|
Min gamla pickup är till salu nu: Länk Den har dock ändrat framtoning en smula sedan jag hade den :) Mvh /Janne |
|
|
Hei :-)Takk for tips.Men siden kunne ikke vises? Hellre 1 dag som ulv,en 1000 år som får! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.