|
|
|
|---|---|
|
Nere på elmia i påsk fanns det en hel del företag som sålde m3speglar med blinkers dum som jag var kollade jag inte upp ordentligt vilka de var och undrar om ni vet vilka företag som har de mest prisvärda alternativen. ***///Mörk*** | |
Dino |
trodde att Merca hade förbjudit de enligt en styling firma , men vet du ens vart man kan få tag på en sån ? fanns de bara till E-36 `? M-MotorSport |
|
Länk Mvh Carsten |
|
|
Tjena! Varför sätta dit mercerders liknande backspeglar på en BMW? Jag tycker nog en BMW ska likna en BMW! Men det är ju min åsikt... Lelle |
|
|
RealCar hette stylingfirman som sålde speglarna.. Länk Otroligt läckra speglar enligt min mening! ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Tycker det är otroligt fult! Går väl an när dom blinkar... men annars är det bara jävligt fult.. Men, det är ju min åsikt :) |
|
|
finns att köpa på race sport i borås 033-139901 |
|
|
I nya Bilsport står de om dom där. Men ja vill då inte ha dom, jå om ja hade en fin e-klass eller c-klass då hade de varit en annan sak...merca har ju dioder på sina speglar och de var väl inte dom som Realcar säljer eller ??? De e ju mil mycke grymmare me diodrar om ja säjer så Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.