|
|
|
|---|---|
|
Har en 525 där jag tror att toppen har gått. Undrar nu om det går att byta från en 12v till en 24v? | |
| Inte samma top nej men går att flytta över hela drivlinan med el. | |
|
ok men det är ju toppen som är trasig.... |
|
| Kika på vege utbytesmotorer... De har hel-renoverade toppar för runt 10k har jag för mig de kostade... Du ger din topp till dom och du får en genomgången för 10k. | |
|
Man tackar och bockar.. kanske kan man få igång pärlan igen.. var rädd att jag skulle behöva köra henne till skroten... |
|
|
Personligen skulle jag aldrig renovera/köpa en 12v topp för 10 000:- Kolla efter en beg för 1000-1500:- istället. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tycker också 10k var dyrt! särskilt med den gamla till inbyte! Får säkert en bättre beggad för halva den pengen! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
| Jag har bytat från en 12 till 24 ventilers för nån år sedan, o det er mycket som må bytas. Ingenting passer overens, og du måste klippa kablarna till bilen og lodda på ny kobling. Det er annorlunda med koblingen till elen i bilen från en 12 till 24. Brukte ca 3månader på det. Motorfäste o avgas o radiator o servo o allt måste bytas. Men resultatet bliver ju jävla bra. ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.