AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
953

740i Sport 2000 på Tradera

M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
5500 mil och 83000 kr.Har någon varit och tittat på den?
Länk
Verkar ju varit alldeles för billigt.Någor skumt?
Ser ju iallafal riktig frän ut på bilderna.
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Kan omöjligt stämma, sen så ser man tydligt att bilderna är tagna i USA/Kanada, tror att bilden är från eBay

-
Snart i högersitsen på Airbus A320!
Japp, och Sporten har inte den ratten.

MVH,
Victor
Vorsprung Durch Überlegenheit
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
I USA hade vel Sporten den ratten.Iallafall har flera av dom 740i Sport som finns på Ebay denna ratten.Har ett par tidningar med tester någonstans.
Ska leta reda på dom ,och kolla.
Såg att annonsen legat ute sedan i oktober.Det är ju ganska sparsamt med info.Kanske någon som säljer från USA?
Scheckheft
Hej
Sportpaketet hade inte den vanliga ratten. Å andra sidan framgår det av broschyrer att sportpaketet aldrig kunde beställas i kombination med Lang. Dock har man kunnat se båda kombinationer på amerikanska ebay. Jag kan ge fler exempel vad det gäller E38 modellen. Mao var allt möjligt, bara konsumenten var villig att betala.
Om bilen: iof snygg kombination men väldigt lite information och bilder tagna i USA? Jag är inte så imponerad.

Mvh
Scheckheft
16.552
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
En för billig bil med bilderna tagna i USA. Är inte det standardvarianten för en blåsning?

Det verkar som att blåsningsligorna från mobile.de har hittat till traderamotor!

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Scheckheft,

Många amerikanska iL-facelift specades med m-parallell och m-ratt, därav looken :)

MVH,
Victor
Vorsprung Durch Überlegenheit
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Hur ser ni att det är en IL?
Scheckheft
Hej
don-salvatore: bilen är ingen Lang, jag skrev bara att många Lang i USA är utrustade med delar eller hela M-paketet.

Mvh
Scheckheft
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.