|
|
|
|---|---|
|
hej jag har en fråga min bensinpump sluta å funka trode jag för jag fick inte fram nån soppa så jag ringde bmw å fråga om en bensinpump från en e34 525 skulle passa på min bmw e34 535 å han sa nej det sulle inte passa okej tänkte jag jag åkte till skroten å köpte en en då för det var allt dom hade hämma så det var därför som jag fick ta den för att få årning på bilen nu när jag är 50 mil i från hemmet. å den passa å allt så det kan ju inte vara så mycke fel men sen när jag starta bilen så funka det inte en då. då visar det sej att det var kablarna som var av under bilen vind bakhjulet så går det ju kablar så jag tog bort det å skarva i hop dom igen med socker bitar å sen sen så funka det som det skulle igen så frågan lyder funkar det att köra med en soppa pump i från en 525 när man har en 535. Jigsaw | |
|
Enl reservdelslistan så ska det vara samma pump, jag vet dock inte varför "bmw" svarade dig som dom gjorde. Länk _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
Det är ju sant det gör det ja nu när man ser på den länken det är ju konstigt ju att dom sa så på bmw ju. men du ska ha tack för länken mvh john Jigsaw |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.