|
|
|
|---|---|
|
tänkte köpa en 323 touring -97 Den har gått 17000 mil. import 03,full servicebok. m3 paket runtom.ac schnitzer utrustad också. ac paj annars så ska alltfunka som de ska. sommardäck på 17" nya. bra vinter. Besiktas i feb ev kan säjaren göra de vid affär. Nyligen skattad vad kan denna vara värd? Hade tänkt bjuda 60´ | |
|
Svårt att säga vad Schnitzer kan vara värt, men jag hade inte bjudit över 50.000 kr. Mr C |
|
|
Okej! Han ville först ha över 70 000 för den innan. Nu har han gått ner några tusen Så runt 50 är mer rimligt för den bilen då? |
|
|
Runt en 50" är nog inte helt fel gissat, beroende på övrig utr. (skinn/sportstol, stora f-datorn/klima) kanske några tusingar till. Men då skall den vara bes. med fungerande AC. Vad innefattas i Schnitzer utrustningen? Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
Den har den vanliga utr. Vet dock inte vilken f-dator de är. Halvskinn, sportstolar, taklucka osv. Ac schnitzer utr är lite invändiga grejer såsom krom ringar runt mätare. Ska tydligen vara en väghållningssats också. Har inte sett bilen än, men ska jag tror honom så ska de tydligen vara de Bes ska den vara! Enligt honom så är de nåt glapp i ac´n. Den går igång ibland, men är oftast helt död. Vad är ett lämpligt bud på den utan fungerande ac? Måste ju varit ett fantasipris han satt i början på 75?! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.