AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.069

De farligaste/sämsta vägarna i världen

Scheckheft
Hej
En samling finns att beskåda här:
Länk

Mvh
Scheckheft
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Den leriga var uppe för o den i bergsområdet i Bolivia var grym! Lite mer sport där ;)
Den är absolut den bästa bilden! ;) Länk

BMW - Beroende Med Wilja!
Iw
794
Iwarsson
530xd Individual -16
Hua!

Hade aldrig vågat kräla längs berget på de där smala brädorna.........
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Länk fin gångväg! =)
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Länk

Länk Länk Länk
Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
rob_t_j72: var hittade du bilden där de står och fotograferar "tunneln"?

Ser ut och komma från ett spel eller nått!

_____Vraum!_____
Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
Hittade sidan du hade länkat ifrån...

Hittade dessa trafikplatser på samma sida:
Länk

_____Vraum!_____
Den kinesiska vägen med fönstrena på sidan två var riktigt häftig. Synd man inte får köra bil i Kina, den kunde jag ha tänkt mig att besöka annars. Få väll spara bilderna på den italienska vägen i stället, och besöka den vid lämpligt tillfälle.
Transocean
Baalzamon, utlänningar får köra bil i Kina. Jag kör familjens Buick varje gång jag är där. Nästa gång blir i februari! Dock inte vägen med fönstren! Taroko gorge i Taiwan besegrade jag med en liten 125 kubiks scooter när jag bodde i landet i slutet av 90-talet. En riktig häftig väg - och ett häftigt land!

Juha
Nepalvägar är rätt så läskiga. När jag åkte runt där för 20 år sedan såg jag rätt så många fordon som störtat nedför kanten och vid ett tillfälle till och med färskt eftersom det kom rök från vraket. Men kinabilderna slog allt. Att någon skulle våga ta sig fram där frivilligt är för mig en gåta.
Blev för övrigt förvånad över att se en lastbil med ASG-logotype i Bolivia.

Mvh
Mikael
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
mikaelodoris: Det exporteras en hel del gamla lastbilsvrak från Sverige och Norge till ex. Bolivia.

MVH Christofer
Tack Christofer då förstår jag bättre hur det kom sig att ASG finns i Bolivia men inte längre i Sverige.

Mvh
Mikael
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
åkeriet jag jobbar för har en av sina gamla Volvo FH16 520 i grekland nånstans.. De ser precis ut som de gjorde när vi hade dem + att de fortfarande ser ut som nya.. kul att se att de bevaras..
åkeriet fick Julkort från dem där de berättade att de va så jättenöjda med lastbilen och att den funkat klanderfritt

///M-Power
När du älskar att köra
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.