|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej En samling finns att beskåda här: Länk Mvh Scheckheft |
|
Den leriga var uppe för o den i bergsområdet i Bolivia var grym! Lite mer sport där ;) Den är absolut den bästa bilden! ;) Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Hua! Hade aldrig vågat kräla längs berget på de där smala brädorna......... |
|
| Länk fin gångväg! =) | |
|
Länk Länk Länk Länk |
|
|
rob_t_j72: var hittade du bilden där de står och fotograferar "tunneln"? Ser ut och komma från ett spel eller nått! _____Vraum!_____ |
|
|
Hittade sidan du hade länkat ifrån... Hittade dessa trafikplatser på samma sida: Länk _____Vraum!_____ |
|
| Den kinesiska vägen med fönstrena på sidan två var riktigt häftig. Synd man inte får köra bil i Kina, den kunde jag ha tänkt mig att besöka annars. Få väll spara bilderna på den italienska vägen i stället, och besöka den vid lämpligt tillfälle. | |
Transocean |
Baalzamon, utlänningar får köra bil i Kina. Jag kör familjens Buick varje gång jag är där. Nästa gång blir i februari! Dock inte vägen med fönstren! Taroko gorge i Taiwan besegrade jag med en liten 125 kubiks scooter när jag bodde i landet i slutet av 90-talet. En riktig häftig väg - och ett häftigt land! Juha |
|
Nepalvägar är rätt så läskiga. När jag åkte runt där för 20 år sedan såg jag rätt så många fordon som störtat nedför kanten och vid ett tillfälle till och med färskt eftersom det kom rök från vraket. Men kinabilderna slog allt. Att någon skulle våga ta sig fram där frivilligt är för mig en gåta. Blev för övrigt förvånad över att se en lastbil med ASG-logotype i Bolivia. Mvh Mikael |
|
|
mikaelodoris: Det exporteras en hel del gamla lastbilsvrak från Sverige och Norge till ex. Bolivia. MVH Christofer |
|
|
Tack Christofer då förstår jag bättre hur det kom sig att ASG finns i Bolivia men inte längre i Sverige. Mvh Mikael |
|
|
åkeriet jag jobbar för har en av sina gamla Volvo FH16 520 i grekland nånstans.. De ser precis ut som de gjorde när vi hade dem + att de fortfarande ser ut som nya.. kul att se att de bevaras.. åkeriet fick Julkort från dem där de berättade att de va så jättenöjda med lastbilen och att den funkat klanderfritt ///M-Power När du älskar att köra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.