|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har en bekant som är intresserad av denna bil Länk 23000 mil, 6 ägare, import 98 Vad tror panelen? Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk | |
|
Verkar fräsch och en fin kombination. Kanske inte begärt pris är för mycket? Hursomhelst skulle jag iallafall försöka pruta till 30KSEK...eller? |
|
|
Ja är miltalet säkerställt så hade nog i alla fall jag tyckt den var värd det priset. Snygg färg och läcker inredning. Definitivt värd 30000 kr. Jag köpte min 735:a för 16000kr. Dock några småfel och skönhetsfläckar. Knappast i jämförbart skick. 8:an i 740:in är ju dessutom en mycket modernare motor än 6:an i 735:an. Rekommendation= KÖP! :) mvh |
|
|
Se upp med automatlådan, oljan bör vara bytt en helst två gånger om inte, gör det direkt, i övrigt håller jag med, ju mer dokumention/reparationer ju högre värde. Stephan |
|
| Buckla på huven | |
| Grymt trevlig inredning. | |
|
Tack för alla synpunkter! Färg och klädsel kombinationen gillar jag skarpt (inte på något sätt partisk Länk ;) Nu är ivf. bilen såld till min släkting och jag skall ta mig en titt på den kommande helg. Bucklan på huven berodde på ett kvarglömt verktyg:( Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.