|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
M-3 |
Hej... Det är ju trots allt föraren som gör bilen... |
M3-Mackan |
Marcus Hjortzén aka Darklight? Du har haft en 325a Coupé innan và? -Mackan- |
|
Jupps, stimmt gut. Du kan se den på hemsidan som är specad i "min profil", kanske sett den redan...... Dårå? /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
| M-3: du har rätt det e föraren som gör bilen om det e korta sträckor men där jag drog mot de det var långa sträckor och de var bakom mig hela tiden. Sen drog jag mot en 540 ny:are modell och han förlorade sen drog jag mot ny:aste M3 och jag var före honom från första växelt till den 5:e då komm han plus det att jag hade fullt med passagerare i bilen och han hade bara sin tjej men men :) | |
|
Ursäkta min skeptism mpower5, men allvarligt. 1) a) Antingen har du turbokonverterat din bil b) Modifierat den på helt andra brutala sätt eller så har du problem med att avgöra om du har dragit någon, de andra kanske inte drog mot dig? (Men du sade att du kört strip, eller hur?) Jaja, tycker det låter lite mycket skryt här, lite väl mycket. Men visst, det kan säkert stämma, men inte i en orginalbil. /M |
|
M3-Mackan |
Darklight Undrade bara...hade för mig jag vart in på den sidan och sett en 325a i höstas någon gång. -Mackan- |
|
Ursäkta men den nya m3an går på 5.2 sec din va på 280hk ca eller hur??? måste va ett pucko som kört eller så e din trimmad :::::......din går 6.0 sec eller hur !!! din e 4 dör va??? den e lite lättare viserligen men !!!!!!!!!! |
|
M3-Mackan |
Hmmm...full lastad 3,0 M3a mot en M3 E46. Jadu... :) -Mackan- |
| Som nån sa innan så e det mycket föraren som spelar roll bara för att man har säg 500 hk så betyder det inta att man kommer att dra alla i starten eller hur och jag har inte sakt att jag vann över ny:an m3 istället för att ni läser noga och jag har verkligen inget att skryta om säger bara som det e och jag tycker att m3 e36 e den bästa m3 som har gjorts hittills tycker lilla jag bara. Och om det e nån som tror att jag bara snakar så kan väl den personen komma till Malmö nu på Onsdag och så kan vi ta ett race :) ha det bra alla | |
|
mpower5: jag såg ditt "race" mot b8:an.. Sämre start än den B8:an fick får man leta efter. Han spann bort hela första växeln.. Men jag gillar din dekal =) |
|
|
Ja det e sant han fick dåligt start men han har 350 hk i den bilen tror du inte att han borde hinna ifatt mig innan slutet på banan för det gjorde han inte. Jag snackade med han igår hans B8:a e på lagning den läcker olja sa han men vi ska ta ett rece till jag och han kanske nu på Onsdag vi får se om han kommer. (No Fuck No Ride) |
|
|
mpower5 undrar verkligen om din bil är så välvårdad som du säger - med tanke på att du snackar så mycket om hur du racar så sliter det ju rätt mycket... Mip |
|
| Mip, hur kör du med din M3-a då? | |
|
Det står jag drog mot den nyaste m3 an var före honom från första växel till sista::::) Dont worry be happy!!!!! C/A |
|
|
Du jag tävlar bara med såna som tror att deras bil går bra och så får de pisk hehe plus det att jag drar inte mer än 6500 varv/m annars så kör jag lungt och det e många som har sakt att min bil låter friskt från motorn typ när den går på tomgång och sånt man har ju läst att många har problem med sina motorer att de hackar och sånt. Kingen: har du kört en m3 nån gång, en 325 med m3 optik e ingen riktig m3 bara så att du vet |
|
|
m5power: Har du en dekal med "No Fuck No Ride" på bilen eller är jag helt fel ute? Fick nån misstanke av Rantzows inlägg. "Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag" |
|
|
Jag har en dekal där det står (No Fuck No Ride) det stämmer |
|
| Stiligt. Har ofta tänkt att jag skulle beställa nån egen dekal från nån reklamfirma. Än har jag inte glömt reg.skylthållaren med texten "Fri fart är underbart". Såg den på en Golf. | |
| Jag tänkte ha (To Fast For You) innan men den som jag har nu e mycket coolare tycker jag hehe | |
|
På tal om dekaler... Jag skulle vilja ha tag på en med samma text som satt i bakrutan på min förra bil (518i -85). Typ "BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den." Tyvärr var dekalen i så dåligt skick att den åkte bort vid första tvätten efter jag köpt bilen :-( /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.