|
|
|
|---|---|
|
Ja, nu är jag ju BMW-ägare så det är ingen svartfot som hittat till forumet :-) Funderar på en till bil för att ha att pendla med. Kravet är att den skall vara 4-hjulsdriven och inte alltför törstig. Prislappen får väl ligga omking 100´ Därav min fråga om Audi som jag sneglar på. Så.... finns det något forum för Audi eftersom jag har en hel del frågor att ställa. Kan tilläggas att jag även funderar på Passat *duckar* //Jocke | |
|
www.nordicaudi.com |
|
|
Helt rätt, ska med köpa Audi nu. Lär inte köpa BMW på ett tag då chris bangle designar BMW. Bytte bort en 528 mot PT cruiser för skoj skull...men lär behålla min 635 livet ut.... |
|
|
Passat är en riktigt trevlig bil, jag köpte en till min mor för 5år sedan, körde 30mil med den i helgen gillar den fortfarande skarp och då är det en 110hk Diesel Variant med framhjuldrift, ärligt skulle jag hellre ta en sådan framför en snik BMW, andra märken är bättre på bruksbilar, en ny Passat vore självskriven som tjänstebil så varför ducka=) tyvärr finns det inget Svensk Passatforum vad jag vet utan det blir US/UK eller Tyskt. Stephan |
|
|
På forumet på www.gtiklubben.nu kan man läsa en hel del om Passat... MVH Christofer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.