AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
2.329

E23 733i på bytbil.se

Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Länk

Läs längst ner i annonstexten, "tv4 får inte ringa min Anders Hälldahl får gärna ringa", är inte det någon som är medlem här på Autopower?

-
Snart i högersitsen på Airbus A320!
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
men* skulle det vara, inte min* :P

-
Snart i högersitsen på Airbus A320!
In
799
InfiniteObscurity
E61 520d -08
F11 520d -11
Kraftwerk här på forumet vet nog vad han pratar om. ;)

Fast tror inte han är sugen på en till e23. Han har redan en av de finaste i sverige och tror han går i tankar att skaffa en e28 i lika dant skick.
har hört att han anders hälldahl älskar e23:or :D
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Om jag inte minns fel jobbade tidigare "kraftwerk-Anders" på Classic Garage tidigare, därav texten kanske =)

BMW CS #5139
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Hehe!

Ni har sett det förståts :-) Jo, jag jobbade där under ganska lång tid faktiskt! Den gode Oscar skojade till det litet, men med gott fog, då jag är totalsåld på den modellen. Dock är jag mest såld på E28, men det är ju f-n så svårt att hitta en i lika bra skick som E23:an är i, å så skall det ju helst vara en 528i manuell, Diamantschwarz eller Silber med komfortpaket o TRX. Jag letar vidare...Man är ju inget kräsen eller så...helt sjukt ;-)

Varför kan man inte hitta en liten gubbe eller gumma nånstans, som har en E28 som har rullat 5000 mil???

God fortsättning på Er i alla fall!

/Anders

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.