|
|
|
|---|---|
|
Tror knappt att jag sätt denna färgen förrut. Länk | |
Scheckheft |
Hej Stålblå 372, ingick i E38:ans program from faceliften. Mvh Scheckheft |
| Men det verkar inte varit solgt så många i denna kulören.Tror att det är första gången jag ser den på bild. | |
| Tyckte E38'an gjorde sig bra i denna färg. | |
|
Sett den ett par gånger. Bl a hade BMW Solna en stod rätt länge innan den blev såld minns jag. Asken |
|
|
Vacker färgkombination :) Asken har du kvar både e38:an och e65:an ? |
|
|
Ovanlig, men de mörkare bruna färgerna - både innan och efter facelift är ännu ovanligare. Beige, vit samt Imolarot med m-pkt är också inga alltför vanliga. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Fanns en gul E38 på mobile för inte så länge sedan, det måste ju också vara ovanligt? | |
|
Minst vackra färgen är helt klar Navarroviolett metallic med lila/grått skinn - Snart i högersitsen på Airbus A320! |
|
|
Det finns 1 Santorinblau 730d-99 har annonsen, jag har sett en knallröd (Hellrot?) Sv-såld E38-99 har för mig det var en 728i, snyggast är (tycker jag) den Estorilblau 740d:n i min blogg. Stephan |
|
|
Mina 2 favoriter,är Estoril och Mora.Sen är ju inte en B12:a i Alpinablau hellre fel. Det finns en Imolaröd 740d i senaste nummret av BMW Scene Live: Länk Är jo också snyggt. |
|
|
Länken fungerade inte, men här en bild: Länk - Snart i högersitsen på Airbus A320! |
|
|
Vår 750i är den enda brokatröda E38 jag sett, måste vara väldigt ovanlig :-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.