|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Igår när jag var ute och körde märkte jag att det helt plötsligt började brusa i mina bakre högtalare... imorse började jag pilla med kontakterna från slutsteget som driver mina högtalare och då fann jag att kontakterna sitter som dom ska (så vitt jag vet) men om jag ändrar balansen i dom, så att bara dom där fram hörs, så då brusar det ännu mer i dom bakre högtalarna. Och tar jag enbart balans bak då funkar dom precis som dom ska. Vad beror detta på? Jag har ingen baslåda utan 4 högtalare som alla drivs via slutsteget (Ett panasonic CA-PY2003N) Tacksam för hjälp! | |
| du har plusen som ligger för nära rca kabeln. ska ligga på var sin sida i bilen.... och inte över varandra i bagagen... | |
| Jo, kom på det, så när jag skulle flytta på kabeln visade det sig att en kontakt till en av dom främrehögtalarna som hade hoppat ur och låg och gned mot metallen. Tröck dit den och nu funkar den perfekt | |
|
Mina bakre brusar som satan! Men jag misstänker att de är spruckna? Om de brusar lite då o då för att sedan tystna helt och sen funka lite när de vill, så undrar jag om de verkligen e spruckna eller "what gives"? Nån som vet? I always bring money by the bucketload 2 local stealership so I believe EVERYthing they ever tell me |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.