|
|
|
|---|---|
|
Går och lurar på om jag ska ta över e60n när den ska bytas in och sälja av min 523 touring... Dock är det ju ett par år kvar... Men iaf... E60n tror jag löses för ungefär 180-200... Men däremot vad kan man få för en 523 touring? Bilen har idag gått 14000 mil och har om 3 år gått max 18000 mil. Utrustning : Biaritz-blå , sportratt, sportstolar (svart läder, elstyrda). Glömmer säkert något här nu men... Kan man jämföra hur e34 touring ligger i pris? Bilen är ju trots allt 9 år om 3 år... ungefär iaf.. | |
|
iofs så finns det inga 97:or bland E34:orna men skulle gissa på runt 50-55', lägst 45', max 60' Ska bli kul att se hur E32 respektive E38 ligger i för pris 2009 Gissar på runt 5'-10' för E32 Runt 30' för en fin 740i 1995 - Snart i högersitsen på Airbus A320! |
|
| då blir det en e32 som åka-o-jobba-bil | |
|
50-60k kr känns det som? Det är ju ungefär vad 10 år gamla BMWbilar kostar nu. Och priserna lär sjunka fortare nu än förr. Med tanke på miljöbilstjaffset och utbudet som lär öka. M-Johan84: hehe om du visste pendlingsförbrukningen i staden för E32 735 så tänker du nog om. he he. Med lite köer o rödljus är det inga problem att komma upp i 2,5 l/mil. Men oftast ligger jag på 1,6-1,7 l/mil till och från jobbet. Men skönt åker man ju iaf! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.