|
|
|
|---|---|
|
Hur stort är problemet med rost på e36 91-94 egenligen... Jag har fått lite rost på nere på vänster och höger framskärm, samt längst ner på vänster framdörr... några fler som har problem med rost?? :! | |
Bjudko |
Det e ganska vanliga områden på tidigare årsmodeller av e36an... Bakluckan lär va ganska utsatt också. Snart 18... MGB - 67:a |
| Känner till flera personer som råkat ut för det på e36orna från 92 fram till 95. Skärmarna extra utsatta. | |
|
På min gamla e36:a fick jag efter 3 år rost på bakluckan och motorhuv vilket gick på rostskyddsgarantin och de bytte ut såväl baklucka som motorhuv. I samband med att jag bytte in den mot en ny e46:a för ett par år sedan började det komma på såväl skärmkanter som dörrkanter. Vad BMW gjorde med detta vet jag ej men de funderade på att byta ut dörrarna. |
|
Domarn |
Som jag skrev häromsistens i en tidigare fråga så har jag kråmat vingen på bakluckan! Blev jättebra! Flikkorna står på kö för att åka med mig!!! Rekomenderas till alla beemer-raggare! |
Bjudko |
Hm på en 320 79a? D e juh e36 topicen handlar om ;) Undrar hur det ser ut på en sån... 2000 spermier var tredje sekund MGB - 67:a Jaguar Daimler 3.6 L 87:a |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.