|
|
|
|---|---|
|
Länk Gå till "bilder" så kommer ni finna bilder på E32 750IL som folkracingbil. mvh - Snart i högersitsen på Airbus A320! | |
| Helfestligt! Den lär ju orka knuffa undan några Saab 99:or... | |
Ug-Lee |
Den lär inte hinna ifatt nårra saab 99or. *************************** Ju närmare du ligger bakom, ju mindre blir smällen. |
| Skulle vara kul att se hur den funkar på banan. | |
Ug-Lee |
Den skulle nog ägna mycket tid åt att sprätta. den är för tung helt enkelt. *************************** Ju närmare du ligger bakom, ju mindre blir smällen. |
| Kul idé. Intressant sätt för en bil att dö på .Istället för att stilla självdö på någon bilskrot föredrar jag detta. Tror att många i publiken håller med mig. Såg för många år sedan ett folkraceliknande evenemang i en grusgrop i Tyskland där en kompressormatad VWtyp1 hade en lång dust med en de Tomaso Pantera. Fantastiskt kul för publiken trots ( eller tack vare) att baggen vann. Måste kännas lika tillfredsställande för Saabåkaren att köra från BMWn ( om han nu lyckas med det./ Kör sådet ryker! | |
|
Rätt fränt egentligen =) synd att de kommer bli av med bilen efter en tävling bara... 4500kr är väl budet har jag för mig, å då är de tvingade att sälja bilen. Visserligen går inte bilen att ta i trafik igen, då jag vill minnas att bilarna måste vara avregistrerade för att få tävla i folkrace. Denna 750 är inte avregistrerad än dock.. Rätta mig om jag har fel. // Erik |
|
|
Vet att den kom på 6:e plats - Snart i högersitsen på Airbus A320! |
|
|
Jag tycker nog den var snyggare innan den blev folkracebil BMW CS #5139 |
|
| Undrar hur många kilo dom lättat den på? | |
|
Nej det där är ingen folkracebil - däremot tror jag att den ställde upp i "Stolleloppet 2005". Se: Länk Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.