|
|
|
|---|---|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Hittade denna: Länk Undrar vem som reder ut, helst i södra Sverige men inget krav, att montera den i min E38 så den fungerar? Vad behöver jag köpa till så att både TV och NAVI fungerar? Vad gör man med DSPn egentligen när man konverterar så? |
Ug-Lee |
Den har jag oxå haft span på, undra om den kan styra cd växlaren oxå. *************************** Ju närmare du ligger bakom, ju mindre blir smällen. |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Ja just det - hur fungerar det med CD-växlaren då? Den använder inte jag alls, men man vill ju att den ska fungera om man får för sig att använda den nån dag.... Vart bör man vända sig till ang detta? Pratar man med de på BMW i Helsingborg får man inte ut nåt vettigt av dem. De vill bara ha en massa pengar utan att det ska bli bra gjort känns det som. |
Ug-Lee |
Har fått lite info, om nån mer vill veta. Har man som jag en bil utan skärm från början, så måste man även dra ett gäng kablar för att får detta att funka. en som bytat nån gång innan säger att det tar ca en arb dag. själv avstår jag då. *************************** Ju närmare du ligger bakom, ju mindre blir smällen. |
|
Prata med Noah som säljer den,han har nog allt som behövs för att få det till att funka. Han bytte min nav dator i somras när den strulade, han var mycket kunnig och hjälpsam. //Jim |
|
Ug-Lee |
jag fick infon av noah, men jag har 50 mil enkel resa. en av orsakerna till att jag avstår. *************************** Ju närmare du ligger bakom, ju mindre blir smällen. |
| hej! för att få monitorn att funka så behövs ju även ,video modulen,radio modulen som sitter i bakskärmen och det är ju den som har cd/växlar styrningen och vill man ha navigation så behövs ju själva datorn och gps antennen som sitter under hatthyllan osv...men men allt går ju bara man vill o orkar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.