|
|
|
|---|---|
|
Hej! Var ett tag sedan jag var inne här på forumet. Hade en E36 M3 för några år sedan, men har kört lite annat i mellan. Nu är jag sugen på den tyska kraften igen. Har hört att man ska passa sig för -01 :or och USA importer. Någon som har lust att att hjälpa mig med vad jag ska tänka på. | |
|
tänk på att använda sökfunktionen Länk .. finns hur mycket läsning som helst där Mvh |
|
Lars Jakobsson |
Om garanti åtgärderna är utförda på 01:an så är dom lika bra.. Kolla upp bilens historik ordentligt bara... |
| Finns de någon bra läsning om E46 M3 någonstans? | |
|
Sjöan, som Bilfreaken skriver så kan du söka på detta forum och hitta mer info om M3e46 än du förmodligen orkar läsa. Annars finns det en M3e46 köpguide i senaste Bilsport. Racerbilen: Länk |
|
|
Nej då har allt sökt och läst en del. Men jag hittar inte så mycket fakta tycker jag. Mest bara om hur olika bilfirmor är och så. Jag kanske söker på fel ord. Någon som vet om de finns någon bra fakta sida man kan läsa. Mvh/ Emil |
|
|
Länk Länk Länk lite läsning fakta osv.. |
|
| Senaste numret (nr 26) av Auto Motor & Sport har en begagnatguide för E46 M3. | |
| att behålla körkortet så länge det bara går | |
Lars Jakobsson |
Köp inte senaste numret av Auto motor & sport...helt värdelös guide! Står knappt nånting.. Och fäst dig inte vid körkortet som sagt, det ryker rätt snabbt.. |
|
-Angående körkortet vet jag hur de är. Har haft en Porsche Boxster S och de var inte lätt att köra lagligt med den. Men när jag blev av med lappen körde jag faktiskt en Saab 9-3 SS |
|
manonegro |
<När jag läser länkarna "Bilfreak" gav så sitter jag bara och Leeeer... FAN va jag längtar till Våren. Japp, då plockas Hon fram ur sin vinter dvala. Jag har haft många bilar men när jag köpte min M3 så vart jag faktiskt Nykär, alltså På RIKTIGT :o), SÅ grymm är den... i ett val mellan bilen o tjejen så kan du ju ta tjejen jag behåller bilen. Innan jag satt mig i den första gången, bör tillägga att jag skrev på checken ungefär 20 minuter efter jag satt i den, tänkte jag ofta Va Fan M3 e väl inget o komma med. Men jiiiiisses vad jag har fått äta upp dem orden och det gör jag med glädje iofs. Mitt ENDA råd är KÖP, KÖP, KÖP...De som säger att Kärlek inte kan köpas för pengar har aldrig ägt en M3 SMG II, för bilen kommer visa dig att den älskar DIG lika mycket som du älskar den. Men "fnyser" du åt den och tänker nu Jävlar ska vi se vad hon går för. Så är Risken Överhängade att du kör i hjäl dig för den är Grym. Jag har aldrig var "Rädd" för en bil men Min M3 är jag fan i bland rädd för. har haft mer en än polare som leendes hoppat in och stigit ut stammandes kritvita d.d.d..d.dden ee.e..e.e ju FAn S.s..sss..innessjuk. Hahaha... |
Lars Jakobsson |
manonegro>> Kan bara hålla med :P Lite mer hästar sen gifter jag mig med den ;) |
|
Tycker de låter bra grabbar! Känns som man är på rätt väg. Var lite inne på en Audi RS4 oxå, men den är ju ingen kupé. Känns som att jag kan få bra hjälp här i framtiden och de känns ju tryggt. Mvh/ Emil |
|
Lars Jakobsson |
Samma här faktist, Audin föll på avsaknaden av Coupé... |
|
Skrev detta i en annan länk, men känns som de passar bättre här. De man funderar mest över är ju om man ska satsa på en -03 eller om man lika gärna kan köpa en -02? Hur mycket mer bekymmer är de med en -02:a egentligen? Mvh/ Emil |
|
|
Sjöan, Jag förstår inte din fråga riktigt. Varför skulle det vara mer bekymmer med en -02?? Alla svensksålda har gjorts garantiutbyte på vevstakslager. Vilket betyder att bilen har varit inne minst en gång mer på check än de -03or som inte varit det. Jag har en -02a och den har både futbytta lager, senaste programvaran som finns för ECUn, facelift ljus, och BMW original fjäderbensstag. |
|
|
Action > Jo de är mycket möjligt att de är precis som du beskriver. Men jag letar mest i Tyskland eftersom marknaden är större där. Hittar inte nått i rätt utförande och prisklass här hemma i Sverige. Är därför jag undrar vad jag ska tänka på. Mvh/ Emil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.