|
|
|
|---|---|
[Qvickeen] |
Kan en sån här best va värd? Sportchassie, sportstolar, M# fälgar... 13800 ärliga mil (hehe) El lucka, el hissar, elspeglar.... Vita blinkers.... Tack på förhand En som drömmer om BMW ;) [ BMW Power is real Power ] |
|
Ca 70.000.- Mr C |
|
| Skulle själv aldrig sälja min 325:a för mindre än 100000, ochså den med sportchassie, M3-fäljar, klima, eltak mm.14000 garanterade och kanonskick | |
|
Som Mr C säger 70' (max) lite beroende på bilens historik. Visst kan man begära 100' men sälja........ |
|
|
svårt att få ut över 100000 för en 325 1993. Jobbar på bilfirma och det tog ett bra tag inna vi sålde vår 325i Coupé -93 som endast rulat 4000 garanterade mil sedan ny(alla papper fanns). 100.000 kr fick vi för den, men det tog ett halvår. Instämmer därför i föregåenge talares kör =) ///Tomas M BMW M528i -86 BMW E28 registret #001 |
|
[Qvickeen] |
Ok, men dom här drömmarna i bilsport , där dom vill ha 120 000 kr för en 92as BMW 325... 15 000mil... detta enbart för att bilen har M optik! :) Detta är bara blaj då alltså?.... Tillkommer det mycket om man som jag vill ha sportstolar i skinn...? //Qvickeen [ BMW Power is real Power ] |
| Kunde sälja min för 100k för ett halvårsen nu skulle det nog aldrig gå. Siktar på runt 80k om jag säljer den nu. | |
-:BeeMWe:- |
Bilsport annonserna/motorbörsen/fyndbörsen är bara blajj när det gäller bmw vad jag märkt, alldeles för höga priser. |
| 75lax... MAX | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.