|
|
|
|---|---|
|
Lyckades tappa min bilnyckel häromdagen, & det är ju bara en "nyckel" utan larm funktion, går inte att koda om direkt. Vad gör man? är det bara byta alla lås på bilen som gäller? :S Känns lite olustigt om någon går runt med nyckeln till min bil. | |
|
Hej! Det var ju otur att den försvann.. Byte av lås eller inte är ju elt upp till dig. Det är säkert en ganska kostsam historia och förmodligen lite pilligt. Väg det mot att om någon hittat nyckeln går runt och testar den på alla bmw i din stad. Om inte nyckeln är uppmärkt med reg nr. eller dyligt. Jag personligen hade inte brytt mig så mycket. Chansen är hyfsat liten att du råkar ut för nåt. God Jul! |
|
|
Tråkigt att höra. Kan slå vad om att den dyker upp efter att du fixat nya lås och nycklar... _____Vraum!_____ |
|
|
Man är ju lite nojig, jag gick ju bara mellan bilen till en restaurang, 50 meter, nyckeln satt på ett nyckelband. När jag skulle därifrån & närma mig bilen så var hela bandet med nyckel spårlöst försvunnen. Man vet ju aldrig med alla jävla bilstölder idag. Folk gör ju allt möjligt för att sno en bil. Nåja, bilen står iaf säkert här hemma. Ska åka till verkstan i veckan & höra lite, är ju inte så kul i vilket fall, om någon nu verkligen sett bilen & hittat nyckeln. |
|
| Delonge: Ryck bränslepumpsrelät och aktivera "code" på färddatan, gör det lite svårare att få iväg bilen iaf... | |
| Dawwe, bra idé, ska springa ut & aktivera code omedelbart :) | |
|
Eh, om du tappat en nyckel är det väll inte så farligt OM du har flera... |
|
| Snatto, eh, nej det var väl mer tanken på att någon annan kanske går runt med nyckeln till min M5a. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.