|
|
|
|---|---|
|
Jag tycker att denna sida är helt överlägsen, svinbra forum etc. Men allt har en baksida. Man hittar eller inbillar sig en massa konstiga fel på sin bil, te x, man sitter och läser alla inläggen och hittar nåt i stil med: Konstigt kvitter ljud i bilen. Vad gör man inte nästa gång man sätter sig i bilen? letar efter konstigt kvitter ljud. Men som sagt sidan är bra och har löst en del av mina problem. fortsätt gärna i samma stil. God Jul till alla! | |
| vad va nackdelen då ? | |
|
Jag har alltid lyssnat på ljud i mina bilar för att upptäcka fel innan de blir allvarliga, så detta forum är en guldgruva för att få hjälp om sådana ljud uppkommer. Men har man anlag för bilhypokondri blir det kanske värre. :) Dessutom läser jag för att det ska bli riktig läskigt allt jag ser som berör min bil så jag är beredd om det skulle inträffa något nytt märkligt ljud eller annat spännande. Mvh Mikael |
|
|
nackdel: finns inget avsnitt bara för dieselforum |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Att man blir avis på alla andra medlemmars bilägande! Vill ju också haaaa....! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
M635, det kan du gott leva med eftersom du själv skapar en hel del habegär (låter bättre än avundsjuka) genom att lägga ut bilder på dina goa klassiska BMW. ;-) Racerbilen: Länk |
|
| Missljud i en bil som E39 är rena rama tortyren då modellen i sig själv är så pass tyst från fabrik och orginalstereon är så pass usel så alla hypokondriska läten hörs mer än väl. Epitet som knarrstag och knarrlister har nog fått många att överväga psykologhjälp. Men det är väl tur att detta forum finns för lösningen på dessa ljudproblem är enkla och kan bland annat kureras med hjälp av eltejp, siliconborttagning, vaselin, barntalk... Inget som jag hade kommit på själv i en vända så att säga. Och dom allra flesta ljud kommer nog egentligen från plånboken. ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.