|
|
|
|---|---|
|
God Jul alla BMW ägare och ett Gott Nytt År på ER.! Har nyss varit ute och tvättat mina 2 Touringar en E34 och en E39 Tds:er båda två(tänk att man kan tvätta utomhus 23/12-06). Så nu står dom å`blänker,så det är bara att hugga in på Julmaten och klapparna i morgon. Hoppas ni får en bra Jul allihopa. Mvh Jensa från Dalarna | |
|
Samma samma! God Jul på dig! =) // M.v.h. Daniel |
|
|
Samma God jul på dej mä. mvh john Jigsaw |
|
|
God jul på er alla =) Bmw |
|
|
God jul! (hoppas ja får en bmw-keps o ett sexpack wd-40 av tomten) Fö/rottneros |
|
| god jul mina vänner | |
|
GOD JUL allihop! Här i kiruna har vi rejäl vit jul. -8 grader massa snö. här blir det ingen tvätt av bil. FLAYEN |
|
|
God jul allihopa! Tvättade också bilarna utomhus igår...känns som något slags rekord! ÖVRIGA BILAR: Volvo S80 D5 -07, MG ZTT 180 -05 |
|
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
önskar er alla GOD JUL samt släckta ABS lampor, bubbelfria "fågelbad" runda balanserade däck låg soppaförbrukning ryckfria motorer :) |
|
God Jul till alla på de bästa forumet och kör försiktigt. Linkan |
|
|
God Jul på er alla Länk |
|
|
I väntan på släkten o kalle anka såönskar jag er alla god jul me:-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
God Jul till Er alla, min herre ;) hoppas jul maten smakade :p För det gjorde den här hemma hos oss :D mvh Mole |
|
|
Tvättade bilen utomhus jag å..I Härjedalen liksom. Helt sjukt. God fortsättning på er alla.!!!! Mvh Toffe |
|
|
god fortsättning mina vänner!!!! (666) |
|
| God fortsättning på er.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.