|
|
|
|---|---|
| Någon som vet hur man kollar vatten-/motortemeraturen i en E90. Jag har knappat runt i hela i-Drive men inte hittat något. Hur vet man när motorn är varm?? Även om det är adaptiv varvtalsreglering vill jag helst inte dra upp den i varvstoppet. | |
| Jag tror inte det går, jag har oxå knappat på de mesta utan att hitta nått. Om nån vet annat så är jag tacksam för svar... | |
|
Nix, har inte hittat något heller, har knappat på allt och lusläst manualen! Enda plumpen i protokollet än så länge - jag saknar att kunna kolla om motorn är varm :( /ElakaKatten |
|
|
Konstigt att de ej prioriterat en temp mätare! Man har tryckt dit en totalt onödig och irrerterande förbrbukningsmätare istället. God jul på er! "Always a driving machine" Länk |
|
|
Kenta: Förbrukningsmätaren är väl klassisk i och för sig, men nog hade man fått plats med en siffra till i färddatorn. Mätdatan finns ju, det handlar bara om att presentera den. En tanke: Det skulle helt säkert gå att fixa med en uppgradering av mjukvara, om BMW ville vara så generösa :) God Jul själv! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.