|
|
|
|---|---|
|
Vill medela att TryggHansa har löst in min bil efter att jag blivit påkörd av en kärring som körde en VW Polo -05, jag vart erbjuden 17 men kunde förhandla till mig ytterligare 3000:- så ja hamna på 20 000:- Vilket jag tycker var alldeles för lågt för min Touring, Iaf, kofångarn bak vart intryckt/framskjuten 5cm och lycktglaset på bil och baklucka sprack, denna bil skulle kosta långt över 20K att reparera då den blivit ramsne enligt verkstan osv. inge fel på motor gick kanon. Bilen har reg DPA695 en import bil från 92 blåmetallic och mycke fräsch grå textil inredning. Så för er som kanske stöter på DPA695 i något form av köpsammanhang köp bilen i syfte att plocka delar inget annat, Bilen är bra i motor & låda, huven är fri från stekskott och är fin, samma med främre skärmarna och alla 4 dörrarna. en bra bil att plocka ifrån, ta inget från bagageutrymmet om ni är allergiker. har haft hund där. Vinterdäcken som sitter på är dåliga de har släppt i korten så köp bara fälgarna. Ett tipps för er som letar delar och kanske kommer över denna bil, då har ni mer fakta från mig som senaste ägaren. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.