|
|
|
|---|---|
|
Ja som rubriken lyder. Funkar detta utan skärmskrap osv? Fälgarna är 8" breda. __ BMW - When you need power and comfort. | |
|
Glömde nämna att bilen är inte sänkt. __ BMW - When you need power and comfort. |
|
| på min skrapade utsidan av däcket i skärmkanten om man körde mer än 2 passagerare | |
|
Det är lite för stort för att fungera bra på en E36, 225/45 eller 235/40 passar bättre. Mvh Henrik |
|
|
de va tajt ibak när jag hade min 325a med 225/45 16", sänkt 60/30 |
|
|
Ok, låter inge vidare. Köpte fälgarna inkl däck igår. Missuppfattade säljaren om att det var orginalfälgar. Visade sig att det var kopior med ET35. Alla däcken var sprillans nya och fälgarna i kanonskick. Priset var också väldigt bra så slog till och chansade. Får väl prova och se hur det går. Det är min sambos pendlarbil så den kommer att gå med max 1 passagerare och inga i baksätet. I värsta fall så får jag väl sälja däcken och byta till en mindre dimension. Skulle det hjälpa att fräsa av dem 7mm till ET42? Vad skulle en sån grej kosta isåfall och någon som vet någonstans i Västerås där man kan göra detta? __ BMW - When you need power and comfort. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.