|
|
|
|---|---|
micke35 |
Fick framdörrarna och bagageluckan bytta.De lackerade hela sidorna för att bytet inte skulle synas,vilket jag tyckte var ganska seriöst.När vi fick hem bilen var de svarta delarna runt fönstret på förardörren repade av något verktyg.Fick köra ner til bmw igen.Jag hade även fått en rostblema under höger bakljus i hörnan mot bagageluckan.Denna hade de glömt och antagligen gjort vid i efterhand.Vilket resulterade i en klarlacksskarv på höger bakskärm,vilken de hade glömt att slipa ner.Alltså ner till bmw igen. Vid första handtvätt upptäckte jag att mina orginal M5-fälgar för dyra pengar hade blivit lackade på halva fälgarna pga dålig maskering vid lackningen. En hel helg med putsande som resultat. Nu efter 5mån rotade jag i handskfacket och råkade lysa på höger framdörr med ficklampan.¤¤¤ ta mig bubblor igen vid kittskarven.Lämnade in bilen för två veckor sen fick detta lagat.Tvättade bilen i helgen,lös med ficklampan det ser ut som en dagisfröken har lagat rosten.Antagligen har de slipat,spacklat och endast penslat kanten under listen på dörren,ser ut som ett månlandskap. Ska man orka köra ner till bmw igen eller sälja bil¤¤¤¤¤¤. Ledsen bmwägare. |
| det är väldigt lätt att fuska med rostlagning, men skall det bli bra måste man byta till ny plåt, annars kommer rosten igen efter ett par månader!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.