|
|
|
|---|---|
|
Länk någon som vet något? tyckte den såg fin ut och vettigt pris? tacksam för alla synpunkter.. | |
|
Nja 8 ägare i sverige , importerad 2003 lite väl många ägare i sverige tycker jag då. Du kan ju gå o kolla på den, skadar ju inte |
|
|
Såg då himla fräsh ut! Helt klart en bil i min smak! MEN som föregående talare säger...lite väl många ägare=( Och priset tycker jag är för lågt me tanke på att de är en firma som säljer bilen. Såg helt enkelt för fin ut för de priset tycker jag. Bilen Länk |
|
|
Står på min hemort den där. Är seriösa killar som driver firman iaf. Har egen service anläggning mm. Dom brukar ha mkt fräna bilar inne. =) // Henrik |
|
|
Istället o gå efter hur många ägare, åk o kolla på den hur den är i skicket och be om dokumentation för den där såg kalasfin ut. |
|
| Färgen är grymt snygg iaf! | |
| Saknar AC ser jag i alla fall... | |
|
En M3 som gått 17500 mil. Är det inte en massa dyra reparationer på gång då även om tidigare ägare kört lugnt (vilket jag inte tror). Jag hade en 540 som jag sålde när den gått 18000 mil. Det var ju rep av växellåda, byte av kattar, bromskivebyte på gång typ och dom pengarna det kostar får man aldrig tillbaka. Känns liksom inte roligt att lägga dom pengarna då |
|
|
Jag är nästan helt säker på att jag varit och tittat på den bilen hos den firman, för två år sedan. De kan ju inte gärna haft den stående så länge:/ Måste ha varit någon som haft den imellan fast jag tycker milen stämmer. |
|
|
Förresten, Spider: Det där en alldeles för grov generallisering. Finns ingen mil gräns för när det börjar komma. Givet är dock att någonting får man byta på en bil som är 10+ år gammal. Men det gäller alla. |
|
Gemini__ |
Nej, det behöver inte alltid dyka upp dyra reparationer vid drygt 17000mil. Bromsskivor är inte dyrt till M3 E36 3.0, det är dessutom normala slitdetaljer Var din 540 manuell? Antar det eftersom du jämför mot M3:an. Att din låda var kass kanske säger mer om hur din bil var skött/hanterad. De flesta M3:or har varit utsatta för hård behandling. Men servar man som man ska och inte misshandlar vagnen håller de för omild behandling, länge Blir lite svårt att köpa en bil om man räknar med att få igen pengarna för de reparationer och ev service man utför, det fungerar sällan så. Mvh: Thomas |
|
Gemini Nej min låda var automat och fungerade perfekt. Bilen var dessutom pedantiskt skött, men det slits ju ändå med tiden. Reparationen på min växellåda var i så fall med tanke på de berömda plastkulorna. Det sägs att dom behöver bytas efter ca 17000 mil och kostar typ 25000 om man låter en verkstad byta dom. inte vettigt med tanke på hur lite man får för en 540 93 om man säljer den |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.