|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Jag är ju rätt ny här på Autopoer forumet och jag är väldigt ny på Bmw oxå. För detta är min första bmw och jag är väldigt nöjd hitills. Men jag är bara lite nyfiken vad det diskreta läppen på fronten-bak-och sidorna?? Kallas det nå speciellt. Är säker en dum fråga men jag var bara lite nyfiken. Tack för svar och god jul:P Länk Bilen finns på länken så ni ser vad jag menar! | |
|
Hej Det heter M Technic Spoilerpaket Många kallar det "M-paket" eller ännu mer felaktigt för "M5-paket" eller "Aerodynamikpaket" men den korrekta benämningen enligt BMW var enl ovan. Mvh |
|
|
Kanske borde tillägga.. Det verkar finnas två benämningar.. M Technic Spoilerpaket och M Aerodynamik-Paket Länk Det är likadant som kjolpaketet till M5 men frontstötfångaren är annorlunda: Länk Vidare finns ett Aerodynamikpaket (utan M) men detta skiljer sig betydligt från ovanstående och är ganska ovanligt: Länk Länk Länk Hoppas det inte blev allt för rörigt. Mvh |
|
|
Tack ska ni ha..då vet jag.:P Man vad är detta som vissa skt till mej att dom har nurburgring kitt på sin e34?? Mvh |
|
|
Hej! Det är b*llshit om bilen inte är en M5, och även då oftast fel. Nürburgring-paket fanns som tillval till E34 M5(standard på -95 M5) och innebar manuell intällningsmøjlighet(en brytare i kupen) för det elektroniska chassit(som bara M5 och ngn få 540i har) tjockare krängningshämmare bak, och bredare bakfälgar (9x17 i stället för 8x17). Detta är altså inget som har varit tillgängligt för vanliga 5-serie bilar. MVH: Sakke |
|
|
Okey:P...fan då vet jag lite till om pärlan min nu då. Tack för svar. Mvh Toffe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.