|
|
|
|---|---|
|
Önskar tips på var ska man leta efter en begagnad M5 V10 motor? Någon som vet vad som hände med M5:an som krockades i Norrköpng för nåt år sedan? Blev den reparerad? Racerbilen: Länk | |
|
Den blev reparerad. Jag tror man flyttade över allt till ett nytt chassi. Frågan är om man kan ringa BMW och fråga? BMW Tyskland? Tyska eBay? |
|
735 |
BjörnB: Ska du byta motor i M3:an :p F.ö: Tror jag oxå att M5 reparerades, har för detta kommenterats på forumet.. |
|
"Ska du byta motor i M3:an " -Visst lite mer flås skadar inte. Annars har jag en Renault Megane som känns lite trött... ;) Racerbilen: Länk |
|
735 |
507 PS i en framhjulsdriven Megane, låter som en lysande kombo ;-) Den lär ju äta däck :-DD |
| Troligast är i Tyskland... alla Autobahn-krockade bilar, he he. | |
|
Jag har för mig att jag såg en krockad M5 E60 på mobile för ca 3 månader sedan. Bilen hade krockats bakifrån och tagit eld, bakpartiet var bränd, allt bakom B-stolpen var bränd. Bilen hade inte rullat så hemskt långt. Priset låg runt 30 000 Euro har jag för mig. ___ 750-bloggen: Länk |
|
viobebe |
www.ebay.de där finns "nästan" allt |
|
Tack för alla tips! Har kollat mobile.de och tyska e-bay, tyvärr utan resultat Finns det ingen tysk motsvarighet till bildelsbasen? Racerbilen: Länk |
|
viobebe |
Hej, kolla med dom här, vet iofs inte om de säljer ngt, men det är ju värt ett försök //Eddy Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.