|
|
|
|---|---|
|
Skall byta frontspoiler på min E46a och har några att välja mellan.Just nu har jag M-tech II fronten och jag står mellan tre val. 1.Behålla fronten och köpa Club sport splitters som sätts på hörnen. 2.Köpa M3 fronten. 3.CSL frontspoiler med äkta kolfibersplitters. Kom gärna med andra förslag om ni har. | |
|
Jag tycker M3 fronten ser bra ut på en E46a (kanske bara för att jag har den på min :)) Det är svårt... Mtech ser också bra ut med splitters, CSL fronten är lite ovanligare, snygg även den. Kercher har också en snygg frontspoiler, se bilder nedan: Lite bilder på alternativen :) M-tech med splitters: Länk Länk Länk M3 front: Länk Länk Länk Länk Länk Länk CSL front: Länk Länk Länk Länk Kersher: Länk Länk Länk Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Jag tycker tveklöst M3-fronten är överlägset snyggast. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tycker du inte att Mtech II fronten är lite väl lik M3 fronten?? Kanske lite onödigt att byta till nånting som ser i princip likadan ut?? CSL fronten faller mest i min smak,antingen den eller M3 fronten. |
|
| Då var Kersher fronten beställd såg riktigt nice ut faktiskt:) | |
|
Kommer nog att se bra ut :) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.