|
|
|
|---|---|
|
Hej! Mitt centrallås är helt pucko. Låser man bilen, låser den upp dig själv direkt. Vad göra?? | |
|
Sova i bilen... Använd sökfunktionen uppe till höger, ämnet har varit uppe tidigare. Titta gärna in på min sida. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Jag har nyligen haft samma problem på min´. Jag hittade dock felet. När jag låste så låste ej främre passagerar dörren sig. Och då den ej låste så låste alla dörrarna upp sig igen. Misstänkte att det var låsmotorn. Men efter en dag så funkade det igen så jag har ej gjort ngt åt det. Men kolla när du låser om alla dörrar låser. |
|
|
min bror hade samma problem! det var en säkring som var paj! |
|
|
Kan vara motorn eller microbrytaren i passagerardörren. |
|
|
fick samma fenomen fast tvärtom (?) på min bil efter att jag tvättat den.......den låste sig själv...och försökte man låsa upp den så låste den sig direkt innan man hunnit öppna dörren för att slutligen inte reagera alls när man försökte med nyckeln..... lät den stå och torka en dag och sedan fungerade den igen...fast batteriet hade nästan blivit helt tomt. Kom slutligen fram till att det troligen berodde på att den lilla plastpluggen som sitter precis vid låset på gaveln på dörren var borta, så att vattnet kom in där när jag tvättade..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.