|
|
|
|---|---|
|
Just det, en långskånkare: - 750iAL (E38) - 25000 mil - mörkblå, ljus klädsel - Årsmodell 1999 - tv/navi/telefon - rollo bak/dörrar - framstolar: värme/komfort/massage - bak: värme/klimat/el - pdc - sollucka - xenon - dubbelglas - avbländbara speglar - s+v däck - edc Import 2001, tre ägare i Sverige, full servicebok Vad bör den kosta? | |
|
Runt 100 tkr, men personligen hade jag tittat efter nån som gått kortare BMW CS #5139 |
|
| Jag är egentligen inte intresserad men har fått ett sjysst "erbjudande". Låt säga att jag köper bilen, polerar upp vagnen och därefter lägger ut en annons med målsättningen att sälja bilen på en månad eller två - vilket pris skulle ni då sätta? | |
| Faceliftade 750 tycks ju börja på runt 125-130, så säg 100 jämnt? Men frågan är ju om man gör en snabb affär på en sådan bil. | |
|
Tror som Jabbal att man sannolikt inte gör en snabb affär på en 750ial. Tror att man måste ha ordentlig marginal för att vara säker på att inte gå back om man endast ska sälja den vidare. Kanske ska man max ge 70KSEK för att kunna släppa den fort på den nivån? |
|
Scheckheft |
Hej simon: det var ett mycket intressant pris du angav. Jag tror Mixtus håller med. Imponerande! Mvh Scheckheft |
|
Får man köpa den för 70k är de inget att fundera på, bara att handla.. Jag fick nyligen med 65k för min 25.000-milade 95a. Sedan är väl kanske inte E38 nån lämplig modell om man vill göra snabba affärer... BMW CS #5139 |
|
|
Själv tror jag inte 70KSEK är något snittpris för en 750ial från 99, men de verkar inte sälja sig själva därav ett lågt pris för att vara på den säkra sidan... |
|
|
kan man få så mycket som 70 tro???? Länk |
|
| Hur menar du då WAN? | |
|
jo kan man få så mycket som 70000:- för en 99a Länk |
|
735 |
Skulle tippa på 110 i slutpris, men som tidigare sagts en sjuserie kanske inte är bilen om man vill göra pengar snabbt. Isf kanske priset bör sättas 20´under ovan skrivet. WAN: Varför skulle man inte kunna få 70´ för en 99 med tanke på att J.L. skriver: "Får man köpa den för 70k är de inget att fundera på, bara att handla.. Jag fick nyligen med 65k för min 25.000-milade 95a." |
|
ja de är ett bra pris i så fall Länk |
|
| Jaha, då var man 750-ägare! | |
|
grattis Länk |
|
|
Vad slutade priset på? |
|
|
You wish! ;-) |
|
|
höhö..:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.