|
|
|
|---|---|
|
När ni frågar om ett fel eller funktion och kanske får ett antal olika lösningar, eller kanske förslagen inte funkade och senare tar kontakt med verkstad eller annan trubbelgubbe och får ert problem löst, varför följer ni inte upp den tråd ni startade i forumet med att förklara vad problemet var och vad som löste det? har kollat omkring efter en lösning på mitt problem och det enda jag hittar är trådar som slutar i intet, ingen förklaring, inget resultat, när vi alla börjar avsluta våra trådar med en redogörelse så blir detta ett forum där problem blir lösta och inte en källa till frustration. Har DU frågat nåt på forumet och hittat en lösning? följde du upp med en redogörelse? BRA! Gjorde du inte det och bara gled vidare? Dåligt! men inte försent att korrigera ditt misstag. Mvh Jonas | |
|
Ber så mkt om ursäkt. Vet med mig att jag inte följt upp ett antal trådar på senaste tiden. Mest på grund av att vinterarbetet på 7an inte tagit vid än då vinterbilen tagit sån tid att få iordning. Men har en del öppna trådar fortfarande som jag lovar att skriva uppföljning på när felet/problemet åtgärdats. |
|
|
gotis: mycket bra initiativ. har också reagerat på att många inte återkommer med sina problem efter ev. lösningar. |
|
| Håller med fullständigt... | |
|
Absolut. Man ser ofta hur någon skriver sitt första inlägg i ett forum och frågar någonting. Sedan återkommer personen aldrig, men har fått massvis med svar på sin fråga. Glömmer dom att dom skrev frågan i forumet eller orkar dom bara inte ens svara "ok, tack för svaret"? En redogörelse är bäst, men bara ett tack kan göra saken lite bättre. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.