|
|
|
|---|---|
|
Jag bara funderar lite allmänt om man skulle Turbokonventera min 320 eller lyfta i stora 6:an om man kan blåsa besktingen genom att helt enkelt byta regplåtar med en annan 320 i samma färg, och besiktiga den andra bilen? Eller kollar dom mera? | |
|
De brukar väl åtminstone leta reda på chassinumret och se så det stämmer va? /Micke |
|
|
Kan med 90 % säkerhet säga att dom inte kommer att märka att du har bytt motor, dom ser inte skillnad på dessa motorer helt enkelt. Om du nu inte får en bes gubbe som tillhör restan av dessa 10 % som är en riktig fena på att upptäcka allt :) |
|
|
Så här i efterhand när jag läste att du skulle ha turbon på när du skulle besikta så tar jag tillbaka mer än hälften... Trodde du menade att du skulle byta från 320 motorn till 3,5l motorn :) Men prova i alla fall :) |
|
|
Prova gärna att besiktiga med turbon, men fiffla med regskyltar och chassinummer avråder jag från. Kan bli finkan minsann! Jeppe |
|
|
Jag körde genom min M535 med 330hästars m5 maskin. Installationen var inte klar ens. Fick anmärkning på regplåten fram. Gissa om jag garva när jag läste pappret.. Nä kör hårt, se bara till att det dom vill se står rätt till. Lycka till.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.